2013. május 28., kedd

1.Rész - Telefonszám


Harry Styles
   
    Egy halvány mosoly kúszott fel az arcomra.Miközben a zene ordított mellettünk én teljesen nyugodtan neki dőltem a pultnak. A lábfejemet alig láthatóan kezdtem mozgatni az ütemre.Szememmel újra és újra végig néztem kecses mozgását,ahogy ringatózik a ritmusra.Ekkor jöttem rá ,hogy milyen régóta szemezünk egymással.Hosszú fekete haja a fenekéig ért.Büszke lehetett rá ,hisz gyakran túrt bele nagy fekete hullámaiba evvel is még gyönyörűbbé téve magát.Beleharaptam az ajkamba s a földre néztem.
-Na neee.-mondta mellettem Stan gúnyosan.Az arcomra önelégült mosoly kúszott mikor a szemem sarkából megláttam ,hogy a piros tűsarkú megáll mellettem.Végig futtattam rajta a szemem.Szexi testén egy kis piros mini ruha ékeskedett ami merészen ki volt vágva a dekoltázs részen.Mikor az arcához értem elmosolyodott.Ugyanazzal a csábító mosollyal amivel még a táncparketten volt .Benyúlt a pult mögé és előhúzott egy tollat és egy szalvétát.Kuncogtam egyet mikor a kis papírt egy puszi kíséretében a kezembe nyomta.Lassú kecses mozgással sétált vissza a parkettre és egyre jobban ráhangolódott a zenére.De ezzel mindenki így volt.Hisz ez volt a nyár utolsó bulija.
     -Harry...-bökött oldalba Stan és meglepődtem milyen komolyan néz .-Te egy ..Isten vagy.-röhögött fel .Nem is számítottam másra tőle.Rövidnadrágjának zsebébe tette a kezét és ő is utána nézett az előbb megszerzett telefonszám tulajdonosának.-Szép példány.-mondta kaján vigyorral az arcán.Biccentettem egyet és a lapomra néztem.Elmosolyodtam a hosszú vékony számokon és a mellette szereplő néven."Brittany". Én is újra rápillantottam a lányra.Kecsesen ringatózott és még mindig engem bámult.Más meg sem merte közelíteni.Egy fiú sem ment a közelébe.Már mindenki tudta ,hogy az enyém.
-Nincs olyan lány ebbe a buliba aki nem a cuki fiúkra bukik?-mondta gúnyosan Jake aki a másik oldalamon állt.Elnevettem magam.Zsebembe tettem a kezem és elégedetten dőltem a pultnak.Jake maga volt a rossz fiúk megtestesítője.Mindig elegánsan öltözött és komoly volt.Nem is tudom ,hogy lett ő az egyik legjobb barátom.Fura mód Stan sem volt az a normális srác aki senkit nem érdekel.Ő volt a laza gyerek.Mosolyától és nevetésétől minden lányt a karjába ugrott.Barna haja és kék szeme tökéletesen passzolt egymáshoz.
-Úgy tűnik.-fordítottam felé a fejem. Jake sötét szemeiben eluralkodott a féltékenység ,de tudtam rám sosem haragudna.Hisz a legjobb haverom. Ő sosem lenne rám mérges.
-Oké.-mondta ádáz vigyorral az arcán és végig nézett a táncoló tömegen.-Mit adsz ha találok neked egy csajt akit nem tudsz megfűzni?
-Úgyis én nyerek.-mosolyogtam.Szemében fellángolt a kihívás tüze.
-Erre én is kíváncsi vagyok.-lépett közbe mosolyogva Stan. Mindig ő volt a bohókásabb aki mindig mindenben benne akar lenni.Miközben én azzal voltam elfoglalva ,hogy végig mérjem Stant Jake már kitűzte a célt.
-Meg van.
     Kicsit közelebb hajoltam az alig pár centivel kisebb haveromhoz.Ujjával a székek felé mutatott.Először azt hittem csak szórakozik velem,de ő magabiztosan pislogott rám sötét szemeivel.
-Ch...Még a gatyátok is rámegy erre a fogadásra.-nevettem és az arcomra egy elbűvölő mosolyt varázsoltam.Nem voltam egoista de tisztában voltam a képességeimmel.Elég volt egy mosoly ,egy kedves bók vagy egy tánc és az összes lány a karjaimban volt.Ez már megszokott volt. Én voltam mindig is hármunk közül a legkapósabb.
-Ja..persze.-mosolygott Jake és egy kicsit irányba lökött.-Csak egy telefonszám kell.-Felvontam az egyik szemöldököm és újra végig néztem a prédán. Szőke haj,nagy szemek,fekete térdig érő ruha.Az arcán alig volt látható egy kis smink.Az arcomon végig futott egy gyors undor majd nagy lendületet vettem és elindultam.
     Az a lány egyáltalán nem tűnt az esetemnek.Félénk és törékeny lány.Én jobban bukom az olyanokra akik könnyen adják magukat és persze van rajtuk mit nézni.Rajta nem igen tudtam mit nézni ,hisz a fekete rózsa ami a mellkasát beborította nem segített több információhoz az alakjáról.A tömeg felé néztem.Jó pár ismerős arc villantott rám egy nagy mosolyt amit én egy intéssel viszonoztam.
      Mély levegőt vettem és nagy lendülettel beültem a félénk lány mellé aki eléggé megijedt tőlem.
-Szia.-mosolyogtam,de ő még csak rám sem nézett.Fapofával keresett valakit.Telt ajkai inkább lebiggyedtek minthogy mosolygott volna.Hirtelen annyira elveszettnek tűnt ez az ügy ,hogy már majdnem feladtam.-Van kedved táncolni?-kérdeztem még mélyebb hangon mint ami az alap lenne.Kezében lévő pohár remegni kezdett.Felvontam a szemöldököm.Ennyire ijesztő volnék?Sóhajtottam egyet majd lassan de magabiztosan feltápászkodtam arról a székről ami egyébként nagyon kényelmetlen volt.Ő még ekkor sem nézett rám.Feltűnően kerülte a tekintetem.Addig amíg el nem kaptam a kezét amely épp lerakta a poharat.-Gyere.-mondtam határozottan és felhúztam a székből.Ő mondani akart valamit ,de nem mert szólni.Éreztem ,hogy tiltakozik az ellen ,hogy táncoljunk.
-Alli!-hallatszott a távolból.Ekkor a markomból kicsusszant apró hideg keze .Meglepődötten néztem vissza rá. Megszeppenve figyelt.Hatalmas szemei pislogtak egy párat.Egy kedves mosollyal az arcomon végig néztem rajta.A magassarkú nem állt jól a lábán néha mintha kicsit megingott volna.Fekete harisnyájában volt pár mintha ami csak még jobban fedte vékonyka lábát.Az egész testét egy galléros ruhácska fedte ami alul fodrosan állt .Végül is.... nem annyira rossz.De láttam már jobbat is.Mikor az arcára pillantottan láttam azt a rettegő pillantást.Egészen biztos voltam benne ,hogy megijedt tőlem.Még pár pillantást vetett rám aztán gyors léptekkel ballagott tovább a pár méterrel arrébb álldogáló beszélgető csoporthoz.Egy magas fiú karjába esett aki összevont szemöldökkel nézett végig rajtam majd hátat fordítottak.
     A fiúk felé fordultam.Már majdnem meg volt.Már majdnem táncoltunk.Az után már csak egy kis idő kellett volna ,hogy megszerezzem a számát és a nevét. Jake és Stan önelégült fejjel mutogattak ,hogy menjek vissza hozzájuk.Makacskodtam.Nem akartam bukni a fogadást.Nem akartam veszteni.Hunyorítva a lány után néztem aki egy félénk pillantást vetett az irányomba de aztán el is kapta a tekintetét.A fejemben végig futott minden rossz és jó eset ami történhet. Mélyet sóhajtottam és felnéztem a plafonra.Ez a nyár utolsó bulija.Szörnyű volt belegondolni ,hogy ezután már vissza kell térnem a rendes kerékvágásba.Nem mehetek le a partra a srácokkal vagy nem mehetünk el bulizni hétköznap.A csajozás is szünetelni fog egy ideig.Oldalra fordítottam a fejem.A szőke hajú lány nevetett egy aprót és belekarolt a mellette álló magas fiúba.Az ajkamba haraptam.Fel lettem töltve adrenalinnal és még a zene is ráadott egy lapáttal,nem beszélve a már elfogyasztott koktélokról és italokról.A szívem már összhangba került az ütemmel.Már nem tudtam mit tenni.Korán volt még.Hol van még az este vége?Kaján vigyorral az arcomon elindultam a beszélgető társaság felé.Meg kell szereznem ezt a lányt.

                                                                                                                                       Taylor H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése