2013. június 13., csütörtök

10. Rész - Mi az ,hogy leszólítja?


 Harry Styles  

 "-Félek ,hogy nem látjuk egymást többé.
-Ugyan ,ne mondj ilyeneket.
-Simán megtörténhet.
-Milyen pozitív vagy.
-bocsánat...de én nem akarlak elveszíteni.
-Én sem."
      -Mi a faszt nézel?-lépett mögém a kedves barátom aki majdnem a szívrohamot hozta rám váratlan belépésével.
-Baszd meg ,nem szokás kopogni?-förmedek rá majd barátilag arrébb huppantam ,hogy odaférjen mellém a fotelbe.
-Baszd meg ha így üvölteted a Tv-t nem hiszem ,hogy meghallottad volna.-nyögte majd elvette tőlem a távirányítót.Hátradöntöttem a fejem és egy pillantást vetettem az ajtó felé.
-Hogy a francba jöttél be?-kérdeztem érdeklődve és visszanéztem tengerkék szemébe.
-Lehaverkodtam a takarítónővel.-vigyorgott.
-Jézusom Stan.-röhögtem fel hangosan.Elképzeltem ahogy a barátom könyörgően odamegy a takarítónőhöz és kuncsorog a kulcsokért.-Te beteg vagy.-ütöttem meg a vállát mire ő jajgatva nevetett fel.
      Fáradtan húztam magamhoz a párnát ami azért volt a fotelben ha éppenséggel ott jönne a szememre az álom.Megráztam a hajam és a mellettem ülő barna hajú srácra néztem  aki még mindig mosollyal az arcán kapcsolgatta a Tv-t majd megállapodott azon a csatornán amit akkor néztem amikor bejött. Gúnyosan felhúzta az egyik szemöldökét.
-Most nem mondod komolyan ,hogy egy latin amerikai sorozatot néztél?!-fordult felém lassan.
-Kuss.-vágtam hozzá a párnámat ,amitől ő a fotel szélébe kapaszkodott majd felkelt.
-Na jó Styles.-kapcsolta ki hirtelen a tv-t.Felvontam a szemöldököm és lejjebb csúsztam a fotelben.-Ne punnyadjál!Szedd össze magad és irány a munka.-mutatott a bejárati ajtó felé.Tekintetem a fehér ajtó felé tévedt. Hirtelen az összes tegnapi gondolatom az eszembe jutott.Ígéretet tettem. Azt mondtam ma találkozunk.Halkan felkuncogtam magamban.
-Menjünk.-vettem mély levegőt és felkeltem a kényelmes fotelből.

**********

       -Mi bajod van?-bökött oldalba a könyökével amitől én kis híján elestem.
-Semmi.Csak gondolkozok.-mondtam fáradt mozdulatokkal.Épp befordultunk az utcába. A Starbucks tábláját már messziről is ki lehetett szúrni az én munkahelyemmel ellentétben
-Majd egy kávé kijózanít.-mosolygott Stan és ahelyett ,hogy átmentünk volna az úttesten ,ezen a járdán maradtunk.-Tényleg!-mondta mintha még csak most jutott volna eszébe amit akart.-Mi van a csajjal?-húzogatni kezdte a szemöldökét amitől nekem csak még borzasztóbb kedvem lett. Már nem igazán volt hozzá kedvem. A tegnap este történtek sokban változtatták meg a véleményem.
      Alli aranyos lány. De ... valamiért amikor tegnap meghallottam azt a fájdalmas sikolyt a lábaim egyből futásnak eredtek. Tudni akartam ,hogy jól van-e vagy ,hogy nem esett-e baja. Aztán amikor odaértem mintha semmi nem történt volna mosolygott pár sráccal körülvéve. Ennyire félre ismertem volna? Mindenki jó neki csak én nem? Nem tudom ,hogy ő milyen érzelmeket vehetett le az én arcomról,de próbáltam türtőztetni magam. Nem tetszett ,hogy annyi fiúval van körbe véve. Ráadásul mind kigyúrt és magas volt. Nem olyannak tűntek akiknek a társaságában szívesen lenne Alli. De ő felhőtlenül mosolygott.Sőt túlságosan is. Azt mondta semmi baja. Nem igazán hittem neki ...így inkább elmentem. Próbáltam a legkisebb jelét sem megmutatni neki ,hogy mennyire féltem őt. Aztán ő utánam futott. Még a gondolatba is belemosolyogtam. Csak azért visszajött ,hogy megköszönje. Olyan törékenynek tűnt ott előttem ahogy félénken mosolyogva próbálja összeszedni a gondolatait. Meg akartam védeni őt,de aztán eszembe jutottak azok a képek ,ahogy még a park előtt viselkedett.Nem kívánkozott belőlem. Én pedig nem akartam erőltetni így egy köszönés kíséretében távoztam a fejemben kavargó gondolat áradattal együtt.
       -Attól mert gondolkozol még válaszolnod kéne.-lökött meg újból eléggé kedves barátom.
-Jaa.-mondtam meglepődve.-Semmi . Nincs meg a száma.-jelentettem ki.- És nem is lesz.- mondtam lehajtott fejjel.
-Hát az sajnálatos lenne.- vigyorgott gonoszul.
-Köcsög.-néztem rá majd vissza a járdára. Egyenlőre nem voltam tisztába azzal ,hogy mit is akarok. Egyáltalán kell-e nekem a száma vagy.. a lány kell-e
       Miután beléptünk a még csendes kávézóba egyből helyet foglaltunk. Szerencsénkre..vagy mondhatnám inkább balszerencsénkre  Dotty nem volt bent így Carla helyettesítette .Ő volt az egyetlen pincérnő aki a legdurvább módon tudott kiszolgálni. Eléd vágta az italod vagy egyszerűen csak megölt a szemeivel.Mind a ketten rettegtünk tőle.És nem mi voltunk az egyetlenek.
     -Jó reggelt!-köszönt nem éppen bájosan majd elénk állt .-Mit adhatok?
-Harry?-nézett rám Stan érdeklődve de én csak megráztam a fejem jelezve ,hogy mondja nyugodtan.-Öhm. Akkor én kérnék valami finomat.-vigyorgott és az ötvenes éveiben járó nőre kacsintott.-Magára bízom.-a nő lassan fordította a fejét felém és gúnyosan felemeltem a szemöldökét,mintha meg sem hallotta volna a barátom eléggé kicsinyes "flörtölését".
-Ugyanazt.-mondtam hanyagul és legyintettem a kezemmel. Carla a tollát egy hirtelen mozdulattal a zsebére dugta és a jegyzet tömbjével együtt a pulthoz viharzott.
      Kinéztem az ablakon így pont rálátva James boltjára ami még zárva. Nekem kell nyitnom.Unottan figyeltem a még lehajtott redőnyöket és a világító táblát ami jelezte még nem nyitottunk ki.
-A másik idióta merre van?-kérdeztem unottan ,hogy beszélgetésbe kezdjek Stannel aki szintén csak bambult ki az ablakon.
-Jake?Öhm..Szerintem még alszik.
-Ő még aludhat ,de nekem már muszáj kijönnöm?-kérdeztem felvont szemöldökkel és egy halvány mosollyal .
-Téged jobban szeretlek.-mosolygott buzisan.
-Beteg vagy.-jelentettem ki.
-Nem tudok parancsolni az érzéseimnek.-nevetett és megsimogatta a kezemet.
-Menj már!-ordítottam rá nevetve és elkaptam a kezem.
-Uraim!-szólt ránk Carla aki a pult mögött sürgött.Mind a ketten kicsit lejjebb csúsztunk a széken és próbáltuk visszafojtani a nevetésünket.
      Egy jó pár perce ültünk már ott,de az italok még mindig nem jöttek.Nem csodáltam. Carla öreg már ehhez a szakmához. Újra arra a szintre jutottunk el ,hogy csak bambultunk ki az ablakon. Az utcát egyre többen járták ,de én csak egyvalakit szúrtam ki. A másik oldalon ment a járdán. Háttal állt nekem ,de tökéletesen tudtam ki az. Befelé kukucskált a boltunk ablakán,de persze semmit nem látott.Fel egyenesedett , beletúrt szőke hajába és megnézte a bolt tábláját.Kicsit szomorkás arccal vetett még egy pillantást a bolt ablakára majd pördült egyet és a Starbucks felé vette az irányt. Legszívesebben azonnal kirohantam volna hozzá amint megláttam ,hogy a mi boltunknál áll,de mit gondolt volna Stan. A fejemen átfutott a gondolat ,hogy minden hangszert megmutattam volna neki. Meghallgattunk volna pár CD-t vagy megmutattam volna ,hogy kell gitározni.De ez már veszett ügy.Már nem állíthattam meg Alli közeledését.
     Hatalmas figyelemmel néztem ahogy fellép a járdára majd benyit a kávézóba.
-Sziasztok!-mondta hangosan Carla felé fordulva,akitől eléggé megijedt hisz tegnap még Dotty állt ott.
-Szia!-kapta fel a fejét a nő.-Késtél!Gyerünk dobj össze két finomságot a két úrnak!-mutatott felénk ,de Alli még csak ránk sem nézve teljesítette a kéréseket.Berohant a pult mögötti folyosóra ahol aztán el is tűnt. Pár perccel később jött ki és már ügyeskedni is kezdett.
      Már épp tette a tálcájára a poharakat amikor egy fiú csapat tódult be a kávézóba. Szegényt letámadták.Kuncognom kellett az ijedt tekintetén ahogy látta nem kevés emberrel van dolga . Mindegyik a pulthoz ült így megrohamozva a lányt. Mindegyik mondta a szokásosat. Sorolták a rendeléseket ő pedig alig győzte írni azokat. Csendben figyeltem ahogy a fiúk szinte majdnem eltakarják őt (pedig ültek). Addig nem is tettem semmit amíg az egyik meg nem szólalt : De szép lány vagy .Hogy hívnak?

                                                                                                                            Taylor H.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett! kövit..gyorsan!:D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,

    már ugyan vagy egy hete rátaláltam a blogra, de sajnos csak most értem el idáig.

    Úgy szeretnék valami szépet, és jót, de egyelőre semmi nem jut eszembe, ami talán értelmes is lehet.
    Először is, nagyon tetszik, hogy ketten írjátok, még sincs akkora szakadék a stílusotok között, hogy ez zavaró legyen. Pedig néhány blogon nagyon bosszantó, de akármennyire próbáltam, nálatok nem vettem észre.
    Tetszik, hogy Harrynek semmi köze a világhírnévhez, csak egy egyszerű ember, aki egy lemezboltban melózik, és szépen lassan belebolondul egy hozzá hasonló egyszerű lányba, bár az ő síkjukon mindketten különlegesnek számítanak a tulajdonságaik, viselkedésük végett.
    Tetszik, hogy nem történnek világot megváltó dolgok, mégis pörög az egész, nem unatkoztam. Szerettem. Most is, és remélem, minél előbb folytatódik, és amint Isten is úgy akarja, fel is tudok iratkozni!
    Viszont a trailer kicsit megijesztett, tudom, hogy idővel ki kell derülnie a fogadásnak, de most végre olyan emberinek találom Harryt... Nem várom ezt a részt.. :-)

    xx, Amelia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nekünk az is nagyon-nagyon sokat jelent, hogy írtál, illetve, hogy időt szántál rá, hogy végig olvasd a blogot.
      Örülünk, hogy így vélekedsz a történetről, illetve, hogy nem tartod unalmasnak.
      Igen, a trailer sejtelmesre sikerült.. Idővel ki kell derülnie, de ez még odébb van ;)
      Reméljük, attól függetlenül, hogy nem várod tetszeni fog legalább annyira mint az eddigiek, és azok amik megelőzik majd azt a részt.

      Puszi, Lia & Noémi

      Törlés