2013. július 1., hétfő

14. Rész - Randi?!


Harry Styles


        Nagyon gyorsan telnek a napok hisz már egy hét telt el azóta ,hogy elkértem Alli számát. Azóta kicsit megváltozott a "kapcsolatunk" . Abban a pár napban amikor még friss volt ez az egész hívogattam ,beszélgettünk. Azóta viszont aligha beszélünk a Starbucks-ban. Esetleg megeresztünk egymás felé egy mosolyt,de csak annyi. Ez néha furcsa ,de már mind a ketten elkönyveltük magunkban ,hogy ez csak ennyi volt. Olyan ez mintha én is többet vártam volna tőle pedig nem. Ő csak egy izgalmas pár nap volt amíg lezajlott a fogadás teljesítése.Bár néha eszembe jut mennyire aranyos és milyen kedves természete van ,de ennél több nincs bennem iránta.
Tumblr | via Tumblr
        Ma sem kezdődött máshogy a napom . Jake és Stan elkísértek a Starbucksig ahova beültünk egy kávéra. Ma is Alli volt beosztva. Megállt a mi asztalunk mellett majd elővette a kis jegyzettömbjét.
-Mit adhatok?-mosolygott közben az ajtó felé nézett ,hogy bejött-e valaki , pedig az ajtó csengője sem szólt.
-Valami erőset.-válaszoltam . Ő mosolygott egyet majd a két barátom felé nézett.
-Ugyanazt.-mondták szinte egyszerre és beszélgetni kezdtek valami olyan témáról ami valószínűleg engem is érdekelt volna ,de nem figyeltem. Szemeim és az agyam is csak egy lányon kattogtak . Valamiért most jobban megakadt a szemem Allin ,de nem tudom milyen okból kifolyólag hisz ugyanúgy nézett ki mint minden nap. Figyeltem ahogy visszasétál a pult mögé és elkészíti a rendeléseket. Ugyanolyan volt mint mindig ...de valamiért ragyogott.
          Kihozta a rendeléseket amit mi kedvesen megköszöntünk. Ő biccentett egyet és újra az ajtóra tévedt a tekintete ahol most már ténylegesen belépett valaki. Alli nevetett egyet és egyből a nyakába ugrott. Meglepetten néztem a kigyúrt srácot ahogy ölelgeti a szőke hajú lányt. Ismerős volt ez a pasas. Régebben is láttam már. Az emlékezetem kis dobozában visszagörgettem arra az estére amikor láttam őt. Ugyanígy ölelgette őt. A parti napján. Ő lenne a barátja?!  Nyeltem egyet és a barátaim felé fordultam akik valószínűleg észrevették furcsa viselkedésem.
-Mi van öreg?-nevetett Jake aki ez után hörpintett egyet a kávéjából.
-Semmi.-vontam vállat . Igazából én sem tudom mi bajom van hisz nem kéne ,hogy érdekeljen.
         Szemem mindig Alli barátján pihentettem. Erős alkatú,izmos,magas és jóképű. Igazi olyan védelmező amit én is szívesen elvállalnék a kedvéért. Sokszor hallottam már ,hogy akik szeretik egymást némiképp külsőleg és belsőleg is hasonlítanak. Érdekes módon a srác szeme is ugyanúgy fénylett mint a lányé.Nem mondom azt ,hogy teljes mértékben hasonlítottak ,hisz Alli lány volt és ezerszer szebb,de pár vonásuk igazán megtévesztő volt. Miközben a pultnál ültek rájöttem ,hogy nem véletlen bámulom őket ilyen feltűnően. Féltékeny vagyok.
        Miután megittuk a kávénkat és fizettünk eldöntöttem ,hogy most már ideje lenne kinyitni a boltot,mert ma én kezdek. Jake és Stan már a Starbucks ajtajában elbúcsúztak tőlem azzal az indokkal ,hogy nekik más dolguk van. Sóhajtottam egyet és átsétáltam az út másik oldalára. Végig néztem a kis bolton majd kinyitottam az ajtaját. Felhúztam a rozoga redőnyöket és a "zárva " táblát "nyitva"-ra cseréltem. A bolt ablakain beszűrődő fény megvilágította a sorokat. A kicsit poros polcok megerősítettek benne ,hogy tegnap és tegnap előtt nem volt senki bent. Újra végig pillantottam az összes CD-t . Némelyikbe még bele is hallgattam. Megnéztem a gitárokat amik szépen sorakoztak az ajtó mellet. Átnéztem a dob szerkókat és az összes többi hang cuccot majd besétáltam az asztal mögé és leültem .Hosszú napnak állunk elébe.
         Néha betévedt egy egy vásárló akik lemezeket vagy CD-ket néztek . Volt aki vett valamit ,de a legtöbbjük csak épp bekukkantott. Én nem mozdultam az asztalom mögül. Fogtam az egyik CD-t és beraktam a zene lejátszóba . Legalább egy kis zene szóljon míg unatkozok. Volt egy pár alkalom amikor táncra perdültem az üres boltban. Egy két Jazz szám vagy esetleg Pop ,így teljesen bele lendültem. Amikor bejött egy vásárló csak belibbentem a pult mögé és várakoztam. Addig nem akartam égetni magam az éneklésemmel és a táncommal. Tény ,hogy szerettem mind a kettőt csinálni,de eddig senkinek nem mutattam meg. Valahogy ez túl durva dolog lett volna már az én idegeimnek.


        6 óra felé járt az óra. Már javában sötétedett, amikor megláttam ,hogy kilibben a kávézó ajtaján karján a barátjával.Én az ablakban álltam és a gitárokat nézegettem,egyik másikat megpendítettem ,de aztán ugyanúgy visszatettem a helyére. Viszont mikor megláttam őket valami furcsa dolog uralkodott el rajtam. Sosem éreztem még ezt. Féltékenység. Pedig nem volt okom rá. Alli egy pillantást vetett a boltunkra majd visszafordult a magas fiúhoz. Ekkor ugrott be.  Az ajkaim elváltak amikor eszembe jutott ez a fantasztikus ötlet. Gyorsan a zsebembe nyúltam a telefonom után és mivel ő volt az első helyen a neve miatt így könnyedén fel tudtam hívni még időben. Kicsöng. Az ablakból figyeltem ,hogy vajon felveszi-e ,de mikor meglátta a nevet a telefonján egy pajkos mosoly kerekedett az arcára és a füléhez emelte a mobilt.
       -Háló?-szólt bele mosolygós hangon.
-Szia.-mosolyogtam ,bár tudtam ,hogy ő nem látja. Egy pár másodpercig síri csönd uralkodott a hívásban ,de ő megtörte ezt aranyos nevetésével.
-Miért hívtál?- a barátja felé fordult aki a Starbucks ajtajában állt és várta ,hogy a lány letegye a telefont.
-Öhm... nincs kedved találkozni?-végre kinyögtem a kérdést és vágytam rá ,hogy a válasz "de, szívesen" legyen. Ám mikor megláttam kissé fancsali arcát elkönyveltem magamban a hamarosan jövő szavait.
-Hát... most hazamegyünk Dave-vel,de utána találkozhatunk.-mosolygott végül és a magas srácra nézett. Összevontam a szemöldököm a Dave név hallatán ,majd észbe kaptam ,hogy mit is mondott.
-Remek.-nevettem és megsimítottam a tarkómat.-Akkor mondjuk nyolckor a Music inn előtt? Tudod ami ott van a...
-Tudom hol van.-közbe vágott. mosolyogva a fejét a bolt felé fordította ,hogy jobban megvizsgálja a hatalmas táblát. Hogyne tudná. Hisz akkor is a bolt kirakatát bámulta mikor még alig ismertük egymást.
-Oké.Akkor ott.
-Rendben.
-Akkor később találkozunk.Szia.-köszöntem és vártam a köszönést de nem jött.
-Várj..most akkor ez egy randi?-nevetett Alli a másik oldalról. A szívem megállt mikor megkérdezte. Mit válaszoljak. Végül is én nem randinak neveztem volna de ..
-Igen?-mondtam bátortalanul mire a lány kuncogott egy kicsit.
-Rendben.Akkor később.Szia.


     Kiálltam a bolt elé. Figyeltem az igyekvő embereket a járdán ,de egyik sem az volt akit én vártam. A boltot már bezártam ,legalábbis ez állt a táblán. Mikor megpillantottam egy szőke hajú lányt ahogy befordul a sarkon ,jobban behúzódtam az ajtóhoz. Így ő nem vett észre ,hisz már sötét is volt,de én kitűnően láttam ahogy egy egy lámpa megvilágítja az alakját. Léptei egyre lassultak mikor rájött ,hogy mindjárt ideér és én nem vagyok sehol. Megállt az egyik ablak előtt és a telefonjáért nyúlt a zsebébe. Megijedtem hisz az én telefonom nálam volt és elég kínos lett volna ha elkezd csörögni. Szóval léptem. Mögé osontam és eltakartam a szemeit. Ő kicsit ijedten hátrált meg.
-Ki az?-kérdezte idegesen és félve a választól.
-Harry.-mondtam mosolyogva de a szeméről még mindig nem vettem le a kezem.
-Megijesztettél.-mondta halkan mire én kuncogtam.
-Bocsánat.-válaszoltam.
     -Hunyd be a szemed.-mondtam mikor rájöttem ,hogy nem tarthatom végig a kezem a szemén.
-Mi ez a játék?-mosolygott és engedelmeskedett. Megfogtam a kezét amitől szintén kicsit megijedt majd tettünk egy kört a bolt körül ,hogy azt higgye teljesen máshova érkeztünk. Kinyitottam a bolt ajtaját majd bevezettem. Reméltem tetszeni fog neki.
      Mikor beértünk becsuktam magunk mögött az ajtót.
-Mi ez az illat?-kérdezte mosolyogva Alli. Én már észre sem vettem a régi gitárok poros szagát . Nem válaszoltam csak újra megfogtam a kezét és magam felé fordítottam. A szeme még mindig szigorúan csukva volt ahogy kértem. Csak mosolygott és nem értette mi folyik körülötte.-Mondj már valamit mert azt fogom hinni ,hogy magamban beszélek.-nevetett és a szemöldökét egy pillanatra összerántotta. Most teljesen megfigyelhettem minden egyes rezdülését. Mikor még mindig nem válaszoltam az egyensúlyát átrakta a másik lábára és hümmögött egyet.-Harry..-szólított.Tudta ,hogy ott vagyok hisz fogtam a kezét.
-Igen Alli?-mosolyogtam. Olyan volt mintha valamiféle játékot játszanánk.
-Kinyithatom a szemem?-mosolygott. Hátrapillantottam ,hogyha kinyitja a szemét akkor pont megpillantja-e azt a kis sarkot amit kialakítottam. A háta mögé mentem. Már csak az egyik kezét fogtam ,hogy legalább tudja nem tűntem el.
-Kinyithatod.
                                                                                                                                           Taylor H.

6 megjegyzés:

  1. HAT EZ CSODAS RESZ LETT :* GYORSAN KOVIT ..~HENI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok hogy ezt gondolod:) Innentol Liae a palya ;)-Noemi

      Törlés
  2. Remek ez a blog.......hova valosiak vagytok?~heni

    VálaszTörlés