2013. július 16., kedd

20. Rész - Csak egy napot kérek

Kiss me now
sundown
                                        Harry Styles

     Sötét volt a szobában. Csak a Tv műsora világította be néha a szobát. Próbáltam aludni,de nem ment. Főként a tudat ,hogy Alli a mellkasomnak támaszkodva alszik nem hagyta ,hogy egy picit is lenyugodjak. Karommal védelmezően öleltem át ,ő pedig a vállamra hajtotta szőke fejét. Halkan szuszogott mégis olyan volt számomra mintha a halk Tv-nél is hangosabb lenne.
      Fejemben az párbeszéd játszódott le folyamatosan amit nem igazán tudtam helyre tenni. Egyszerű mégis komoly kérdést tettem fel neki. Mégis olyan nehézkesen nyögte ki azt az egy mondatot. "Tudod ,hogy nem" . Tényleg tudom? Számításba vehető ,hogy Danielt szereti , de így ,hogy én képbe jöttem nem biztos az érzésébe. Lehet ,hogy csak összezavarodott és talán holnap vagy holnapután meggondolja magát és már menyasszony lesz. És velem mi lesz? Semmi. Feledésbe merülök mint egy rossz emlék . Talán tényleg az leszek neki. Egy emlék amit viccként mesél el majd a gyerekeinek egy téli estén . Daniel egy lágy csókot nyom az arcára ,majd mosolyogva néz a gyerekeire. Te jó ég... még belegondolni is rossz.
     Mikor gondolataimból feleszméltem álmosan tekintettem a Tv feletti fehér órára. Hajnali kettőt mutatott. A mellettem alvó lányra pillantottam. Felfelé görbülő száján vette a friss levegőt. Hosszú szempillái rálapultak az arcára. Kimerült. Karomat óvatosan emeltem fel,de miután láttam,hogy mélyen alszik ,már merészebben mozogtam. Karjaimba vettem a lányt . Olyan "menyasszonyi" stílusba. Hihetetlen ,hogy még ilyenkor is ilyenekre gondolok . Alli meglehetősen könnyednek tűnt. Miután megállapítottam,hogy simán elbírom őt bevittem a szobámba. A hűvös szoba eszembe juttatta azt a fantasztikus pillanatot mikor egy szál fehérneműben láttam Allit. Tudtam ,hogy teljesen zavarban volt . Olyan gyönyörű volt . Így később belegondolva kár ,hogy csak a nyaklánccal babráltam.
     Az ágyam azon felére fektettem le ahol általában - jobb esetben igen - nem aludt senki. Szőke haja szétterült a kék párnán. Álltam mellette egy kis ideig ,majd a fürdőszobába mentem. Megmostam az arcom ,majd a kagylónak támaszkodva nézegettem az arcom a tükörben. A fáradtság kiült az arcomra. Megráztam a fejem ,majd levettem a nadrágom és a felsőmet is ,amiket csak úgy elhajítottam a szennyes kosár felé. Mikor visszatértem a szobába Alli már más pozícióban volt mint ahogy ott hagytam. Kezeit a párna alá dugta és jobban összehúzódott. Mosolyogtam egyet majd bebújtam mellé az ágyba.


     Mintha nevetés hangjára keltem volna. Szinte kipattantak a szemeim. Oldalra fordítottam a fejem. Alli a mellkasomon feküdt ,persze még mindig az ingemben. Az én karom pedig az ő hátát védte. Mosolyogtam egyet szuszogó arcán,majd újra hallottam azt a hangot. Óvatosan kimásztam Alli alól aki csak nyögve egyet belekarolt a párnába. Mikor az ajtóhoz sétáltam rájöttem a hangok a nappaliból jönnek.
     Meglepetten és egyben álmosan néztem a két srácot ,ahogy a fotelben ülve röhögnek valami filmen. Becsuktam a szobám ajtaját és közelebb sétáltam hozzájuk.
-Ti meg mit kerestek itt?-kérdeztem rekedtesen. A bejárati ajtóra néztem. -Egyáltalán ,hogy jutottatok be?
-Tudod aki jóba van a takarítónővel.-nevetett Stan és a mutató ujján megpördítette a lakásom pótkulcsait. Sóhajtottam egyet . tenyeremmel végig simítottam az arcomat.
-Öreg ,rosszul nézel ki.-mosolygott Jake aki hanyatt dőlve a kanapén méregetett engem.-Legalább vegyél fel egy nadrágot.-mondta szemre hányóan és visszafordult a Tv felé. Engedelmeskedtem a kérésének ,így a fürdőszobába mentem ,hogy felvegyem a mackónadrágomat. Mikor visszatértem Stan éppen hangosan nevetett valamin.
-Maradjatok már csöndben.-oltottam le őket ,így mind a ketten rám pillantva.
-Mert?-kérdezte Jake egyik szemöldökét felvonva. Válaszolni nem volt időm ,mert csörögni kezdett egy telefon. A számomra ismeretlen dallam valahonnan a közelből csendült fel,amikor megpillantottam a pulton Alli telefonját.Akkor ugrott be ,hogy tegnap este az enyémmel együtt behoztam.
     Odasétáltam a telefonhoz és felemeltem. A kijelzőn a Lisa név villogott. A csörgése egyre hangosabb lett,lassan már a Tv hangját is elnyomta,amikor a szobám ajtaja kinyílt. Meglepetten néztünk mind a hárman arra.
-Harry,nem láttad a te...-nem tudta végig mondani mert megpillantotta a barátaimat. Kellett neki egy két pillanat míg leesett,hogy egy szál ingben áll előttük.-Te jó ég!-mondta hangosan és visszafutott a szobába. Az ajtóm hangosan csapódott. Gondoltam ,hogy ez a kínos pillanat nem marad el beszólások nélkül. A telefon elhalkult és Lisa neve eltűnt . A csörgést Stan nevetése váltotta fel.
-Azt a rohadt ,Styles!-mondta hangosan Jake . Hátrafordult a fotelben és kiguvadt szemekkel bámult.
-Srácok ez nem az!-mentegetőztem egyből.
    Szokásuk volt mindent félreérteni.Mondjuk ezt nem nehéz. Alli az én ingemben mutatkozik ráadásul egy ágyban aludtunk. Nem beszélve arról,hogy a fiúk...ismernek. Tudják ,hogy egy ilyen lány csak egy okból aludhat nálam és az nem az ,hogy a szakadó eső és az esküvő miatt nem ment haza az illető.
-Gratulálok!-mondta mosolyogva Stan.-Nem gondoltam volna ,hogy meg is fekteted.
-Nem történt ilyesmi!-hangsúlyoztam ki a "nem" szót.
-Ja..persze.-állt fel Jake ,hogy egyenesen elém álljon.-Szép munka.-hátrafordult a magas barátunkhoz aki még most is csak nevetett és alig bírt felkelni a fotelből.-Na jó.Inkább nem zavarunk. Úgyis csak azért jöttünk ,hogy elkísérjünk a Starbucksba ...de akkor gondolom nem jössz.-nevetett és a szobám ajtajára nézett.
-Menjetek már!-lökdöstem őket a bejárati ajtó felé.
-Nyugi van.-mosolygott Stan mikor már az ajtón kívül voltak. Már épp csuktam volna be az ajtót amikor még visszaszóltak.-De ugye jössz ,holnap a Colour buliba. Az ősz legnagyobb partija lesz! Nem hagyhatjuk ki! Neked is jönnöd kell!
-Ja ja ja.-válaszoltam gyorsan és bevágtam az ajtót. Kulcsra zártam.
      Gyorsan a szobám ajtajához rohantam. Óvatosan bekopogtam ,majd kinyitottam azt. Alli ledermedve állt az ajtó mögött,majd mikor meglátta ,hogy én vagyok az szégyenlősen az arca elé kapta a kezeit.
-Úristen ,de ciki volt.-nyögte.
-Tök cuki voltál.-nevettem és a kezeit elvettem az arca elől.
-Ne mond már.-bánatos szemekkel nézett a szemembe. Féloldalas mosolyt eresztettem az arcomra majd végig néztem rajta.
-Jól nézel ki az ingembe.-mondtam halkan. Ajkai egy kicsit elnyíltak majd mosolygott egy kicsit pirultan. Nem szokásom ruhákat adni a lányoknak. Eddig egyik "kapcsolatomban" sem volt olyan ,hogy esetleg felsőt vagy nadrágot adtam volna egy lánynak. De rajta...valami iszonyatosan jól nézett ki.
      -Most már talán jobb lenne ha mennék.-mondta miközben a telefonjára pillant amit odaadtam neki az imént.
Please stay. | via Facebook-Ne!-vágtam rá hirtelen. Alli meglepődve nézett rám miközben leült mellém a fotelba.
-De Harry.-nevetett.-Keresnek.-mutatott a telefonjára ahol egy csomó nem fogadott hívás ékeskedett. Az ajkaim elváltak. Az agyam gyorsan kezdett kattogni,de egy értelmes ok sem volt a fejemben.
-Csak egy napot  kérek.- megfogtam a kezét a telefonját pedig a fotel másik végébe dobtam. - Csak ,hogy velem legyél. - nyálasan hangzott ,de így volt. Alli meglepetten nézett engem majd a kezünket.
-Rendben.-arcára egy félénk mosoly csúszott. A vérem felpezsdült. Ráugrottam,így elterültünk a kanapén.
-Harry!-nevetett a lány . Csókolgatni kezdtem a nyakát,amit ő viccesen fogott fel , mégis mind a ketten élveztük.


    -Éhes vagyok.-vallotta be miközben valami filmet néztünk. Az órára pillantottam. Egy órája elmúlt már dél.-Nem akarunk rendelni valamit?-kérdezte félénken.
-Rendelni?-mosolyogtam.-Minek? A világ legjobb szakácsával van dolgod.-ugrottam fel a helyemből és a konyhát céloztam meg. Kinyitottam a hűtőt ami szokás szerint tele volt ,mert sosem eszek itthon. Gondolkoztam egy ideig ,hogy mi mindent lehetne csinálni amikor eszembe jutott,hogy ehetnénk rántottát. Kivettem a hozzávalókat és a pultra raktam őket. Elővettem egy deszkát amin vágni tudjuk a hagymát meg az egyebeket ,meg elővettem egy kést. Tekintetemet visszavittem a nappaliba ahol Alli meglepődött szemekkel figyelte a mozdulataimat.-Segítesz?-kérdeztem mosolyogva mire biccentett és odafutott hozzám.
     Ő a hagymát szeletelte én pedig kis szalonna szeleteket vágtam.
-Szalonna?-kérdezte mosolyogva és eltűrte a szeméből a haját.
-Szeretem ha mindenféle van benne.-mosolyogtam és vagdostam tovább. Mikor én kész lettem Alli még mindig a hagymával bajlódott,mivel mindig a hosszú haját kellett eltűrnie az arcából.
-Várj..-gyorsan elfutottam a fürdőszobába. Kinyitottam a tükör melletti szekrényt ,majd a legalsó polcról elvettem azt az egyetlen egy ,barna hajgumit,majd visszamentem a konyhába.-Ezzel kösd fel.-adtam a kezébe. Meglepődve néztem egy-két másodpercig majd elfogadta.
-Köszönöm.-mondta majd egy laza kontyba kötötte a haját majdnem a feje tetején.-Honnan van neked hajgumid?-nevetett,majd újra szeletelni kezdett.
-A nővérem. Egyszer volt csak nálam és akkor is itt hagyta a hajgumiját.-nevettem visszagondolva az emlékeimre.
-Van egy nővéred?-kérdezett vissza a mellettem éppen kész lévő lány. Fogtam a feldarabolt hagymát és egy kicsit beolajozott serpenyőbe tettem sülni.
-Igen ,van.-visszagondoltam a nővéremre miközben a tojást felvertem.
-Biztos szép lehet.-tekintete a pultra tévedt méghozzá arra a rádióra amit már annyira régen működtettem utoljára. Egy apró mozdulattal megnyomtam a rádió elején lévő gombot ami egy kis várakozás után hangosan szólni kezdett. Alli nevetve kezdte ringatni a fejét a zenére ami épp akkor ment. Elmosolyodtam a mozgásán,majd mikor mindent beleöntöttem a serpenyőbe,a tojással együtt Alli mellém libbent ,hogy kavargassa.
     Mikor a rántotta kész lett kiszedtem két tányérba ,majd lezártam a tűzhelyet. A tányérokat az asztalra " dobtam" Alli pedig épp elmosogatta azokat a cuccokat amiket használtunk. Amikor láttam ,hogy épp zárja el a csapot mögé sunnyogtam és amikor megfordult meglepődött mégis mosolygós arcába bukkantam. A rádióból szóló zene kicsit pörgősebbre váltott mégis tökéletesen illett az akkori hangulatunkhoz. A dal elég nyári volt így ez kicsit elfedte a kinti rossz idő jeleit. Magamhoz húztam a lányt a derekánál fogva . Ő mosolyogva harapott az alsó ajkába ,kezeit az én tarkómon tartotta. Mikor a zene a refrénhez ért Alli ringatni kezdte a felső testét jobbra-balra ,hogy beleélje magát a zenébe. Mosolyogva figyeltem kecses felsőtestét,míg rá nem éheztem a nyakára. Közelebb húztam magamhoz és lágyan belecsókoltam a nyakába mire ő egy kicsit nyögött. Kezeit felcsúsztatta a hajamba és még jobban oldalra fordította a fejét,hogy odaférjek a nyakához. Az illata vadító volt . Órákig tudtam volna még csókolni kecses testét ,de valami megzavart. Alli hasának korgása. Felkuncogva hajtotta a fejét a nyakamba
-Folytatjuk!-mondtam erősen mire ő biccentett. Mikor elengedtem ő a pultnak dőlt. Piros kockás ingem alig takarta combközépig , így csak még jobban kihangsúlyozta az alakját. Megfordult és kivett két villát a fiókból. Ekkor vettem észre ,hogy hátulról is tökéletesen néz ki. Mikor megfordult próbáltam úgy tenni mintha nem őt vizsgáltam volna eddig. A lány mosolyogva nyomta a kezembe az egyik villát majd az asztal felé nézett.
-Együnk.



       A nappaliban feküdtünk. Estefelé járhatott már az idő . Én a kanapé szélének dőltem Alli pedig nekem. Épp simogattam szőke haját mikor a telefon ami mellettünk volt újra megcsörrent. Mind a ketten odakaptuk a fejünket. Egész nap csörgött a telefon,de az én hibámból nem vette fel. Csak együtt akartam lenni vele. Mikor megláttuk ,hogy a kijelző Dave neve villog Alli idegesen az alsó ajkába harapott.
-Vedd fel. -mondtam mire ő rögtön a mobil után kapott és a füléhez emelte azt.

                                                                                                                                       Taylor H.

4 megjegyzés:

  1. Annyira, de annyira szeretem olvasni ezt a történetet... Úgy sajnálom, hogy ritkán van időm rá!
    Egy dolgot megtanított a blog: fantasztikus a sztori, még ha romantikus is, ami nem én vagyok, és még sincs olyan nézettsége, amit megérdemel. De kit érdekel? Rájöttem, hogy aki igazán értékel egy igényes, és tökéletes történetet, tökéletes blogba bugyolálva, el fogja olvasni. Köszönöm nektek, hogy felnyitottátok a szemeimet. :-)

    Maga a történet... Mivel jó pár résszel le voltam maradva, nem tudtam eldönteni, hogy mindenhova kommenteljek, vagy csak az utolsóhoz, de végül az utóbbinál maradtam. Azt mondják, akkor jó egy könyv, ha a főszereplő valamiféle jellemfejlődésen megy át. Ezt mind a két szereplőnél látjuk, Harry egyre emberibb, Alli pedig egyre merészebb, és egyre többet mutat magából. Ez nagyon király, és jó, hogy fejezetről fejezetre nem csak a cselekmény, hanem a szereplők jelleme is egyre világosabb, és sokrétűbb. :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira, de annyira hálásak vagyunk, hogy leírtad mindezt! Nagyon örülünk neki, hogy sikerül úgy leírnunk mindent, hogy azt az olvasók is átérezzék.
      Megtiszteltetés, hogy a mi történetünk volt, az, ami felnyitotta a szemedet.
      Hidd el, nekünk az is nagyon nagy öröm, hogy egy-két részhez írsz. :)

      Nagyon hálásak vagyunk! :) xx

      Törlés
  2. Hat en nagyon orulok hogy ratalaltam erre a blogra ....mindig feltolt ...es neh augy erzem mintha kozvetlen kozelbe lennek es atelem a szereplokkel egyut ezt az egeszet.....csodas resz lett ez is :* hat en mindig alig tudok varni minidg nagyon varom a folytatast uj reszt :> :) :D nagyon tehetsegesek vagytok es kreatovak :* <3
    ~Heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nagyon orulunk ,hogy rank talaltal :') . El sem tudjatok kepzelni ,hogy ezek amiket mondtok ,mennyit jelentenek nekunk:)igyekszunk mindig a legjobbat kihozni a reszekbol,de ugy tunik sikerul:)
      nagyon szepen koszonjuk a biztatast es a szep szavakat:* xx

      Törlés