2013. július 20., szombat

22. Rész - Vérvörös tűsarkú


Harry Styles

Call me a Spaceman
  Idegesen pillantottam a telefonomra. Az ajkamra haraptam miközben a kijelző még mindig nem mutatott semmi biztatót. Alli már órák óta elment,de azt mondta hív ha kész van és találkozunk még mielőtt megyünk Colour-ba.
-Öreg. Haladjunk már! Mégis mire várunk?-kérdezte idegesen Jake miközben feltápászkodott a fotelből. A telefonomat gyorsan a zsebembe dugtam majd feléjük fordultam. Kint már egészen sötét volt. Féltettem azt a lányt,de nem akartam semmilyen érzelmet kimutatni erről a srácok felé.
-Menjünk már!-nyögött egyet Stan aki eddig a Tv-t kapcsolgatta. Idegesen a hajamba túrtam. Rám hárult a választás. Ha itt maradok és megvárom itthon Allit akkor a srácok idegesek lesznek ,ráadásul nem akarom ,hogy azt higgyék ,hogy nyápic lettem.
-Jó.-húztam el az "ó" betűt .-menjünk!-kezembe vettem a piros blézerem, majd magamra kaptam. Fehér ingemhez tökéletesen illett,ráadásul a fekete csőnadrágom csak még jobban kiemelte azt a színt.
      A lépcsőházban mentünk le ,mert a lift valamiért bekrepált. Gondolkodtam ,hogy mégis ,hogy fogok részegen visszasétálni a lépcsőn a lakásba,de rájöttem, nem lesz könnyű menet. De ha Alli velem lesz nem lesz semmi gond. Elmosolyogtam,hogy vajon milyen ruhában jön. Gondolataim hirtelen rá összpontosulnak.
-Figyelj már!-lökött meg Stan amitől majdnem leestem a lépcsőn.
-Mi van!?-förmedtem rá mérgesen. Nem szeretem ha lökdösnek.
-Veled mi van?-kérdezett vissza Stan és kezeit a cifra színű rövidnadrágjába tette.
-Semmi.-válaszoltam könyörtelenül mire az előttem sétáló Jake is megfordult.
-Nem vagy önmagad. Mi a franc van veled. Ilyenkor már te lettél volna az első aki rohanni akar a buliba.-nyögi szúrós tekintettel.
-Hagyjatok már!-karjaimat feldobom majd mikor elengedem azok a combomhoz ütődnek. Gyorsabban kezdtem kocogni,hogy hamarabb leérjek. A srácok azt hitték megsértődtem,de igazából csak azt akartam megnézni ,hogy Alli jön-e már. De csalódnom kellett,mikor az utcán csak színesbe öltözött fiatalokat láttam sétálni a Colour felé.


        A hangos zene dübögött a fejünkben. Stan már nevetett és kezét fent tartva tombolt a zenére,pedig még be sem értünk. Újra a telefonomra pillantottam,de sem egy nem fogadott hívás, sem egy  SMS nem jött. A barátaim már iszonyatosan izgultak és teljesen be voltak zsongva. Úgy gondoltam jobb ötlet,ha küldök neki egy SMS-t hogy mi már bent leszünk. Sajnálom,mert vele akartam ide bejönni,de nem tehetek róla ,hogy ennyit késik. Mikor elküldtem az üzenetet hirtelen döbbentem rá ,hogy már a biztonsági őr előtt állunk aki int ,hogy bemehetünk.
      A fények és a csomó színesbe öltözött ember szinte kivakította a szemünket.
-Ez az!-ordított fel Stan miközben ugrott egyet és előre haladt. Jake csak megrázta a fejét és mosolyogva haladt előre egyik karját felmutatva amin egy zöld műanyag karkötő ugrált. Nem csalódtam benne. Jake elegánsan volt öltözve ,de azon a karkötőn kívül semmilyen ruhája nem volt színes. Mégis beengedték a buliba. Ez volt a fő kitétel: Mindenki színesbe!
     
Először a bárt céloztuk meg ami az emeleten volt. Igazából az emelet olyan volt mint egy erkély ahonnan be lehetett látni az egész tánc parkettet kivéve a bejáratot,mert pont fölötte volt a bár. Sokan voltak ott mi mégis betúrtuk magunkat a pulthoz. Leültünk a bárszékre majd elégedetten figyeltük a mellettünk kényeskedő lányokat. Kértünk három italt majd vártunk. Szememmel próbáltam megtalálni a szőke "páromat" de sokan voltak akik szőkék ,mégsem volt köztük az a lány akit kerestem.
      Jake csak tömte belénk a piát,pedig én tiltakoztam ellene. Nem akartam lerészegedni addig míg nem láttam józan aggyal Allit
-Még egy kört.-nevetett Jake mikor a számhoz emeltem a kis poharat amit húzóra ittam meg. Az alkohol mardosta a torkomat, így fancsali képet vágtam. Kezdtem érezni ,hogy az alkohol szétárad a testemben és kezd kicsit elveszni a tudatom.
     Mikor a következő kört is megittuk valaki óvatosan a vállamhoz ért és maga felé fordított.
-Harry?!-mosolygott vörös ajkaival. Hunyorítanom kellett. Az emlékezetemben felidéztem düledező testét ahogy beborult a virágos dézsába. Mosolyogva öleltem meg.
-Brittany!Hogy-hogy itt vagy?-kérdeztem kedveskedve miközben mutattam a pultosnak ,hogy a hölgynek is kérek egy italt.
-Hát...-huppant le gyorsan a mellettem lévő székre ahonnan épp eltávoztak. Felé fordultam és mosolyogva figyeltem ahogy pultra könyököl. Piros ruhája ráfeszült . Ugyanolyan vérvörös színű tűsarkúja tökéletesen illett hozzá. Barna haja göndören borult a nyakába.-Igazából a "barátommal"-a levegőbe hatalmas macskakörmöket rajzolt.-jöttem meg még egy lánnyal,de őt nem ismertem. De mivel a srác sokkal többet foglalkozott vele inkább leléptem . Nem is értem mért foglalkozott vele ,hisz nem olyan nagy cucc a lány. Csak egy farmer volt rajta meg egy színes kockás ing.Szóval ennyit a srác ízléséről. Meg igazából úgy sincs semmi köztünk csak egy esküvőre kísértem el..meg párszor találkoztunk és ennyi.-vallotta be és elvette a kikért italt.
-Várj.Milyen esküvő?-kérdeztem vissza és kicsit megütöttem a kezét amivel támaszkodott ,hogy rám figyeljen.
-Igazából nem tudom kik házasodtak.-nevetett és még egyet kortyolt az italból. Meglepetésemre ő nem vágott olyan képet mint én az első kortynál. - De mivel elhívott a srác elmentem. -mosolygott.

     Elbeszélgettünk. Nagyon. Egy kicsit meg is feledkeztem Alliről. Nem jutott eszembe ,hogy ő most nincs itt. Sőt nem is jutott eszembe ,hogy igazából őt kellene megkeresnem. Csak a srácok néhai röhögése józanított ki egy pillanatra.
-De úgy látszik engem nem szeretnek a pasik.-nevetett Brittany és a tánc parkett felé bökött.
-Jaaaj.ugyan. Szép vagy. Simán találsz egy pasit.-simítottam meg a karját. Az alkohol már eluralkodott bennem így nem igazán tudtam magamról.
-Olyan aranyos vagy Harry.-hajolt közelebb és a homlokunkat összeérintette.
-Te meg iszonyatosan szép.-szememmel végigmértem majd visszanéztem kék szemébe.
     Egy pillanat alatt történt. Brittany közelebb hajolt és az ajkainkat erősen összenyomta. Hirtelen úgy éreztem Allivel csókolózok. Telt ajkai többször is az enyémet csókolták meg. Ajkaival kényeztette az enyémet.Azt sem tudtam mit kéne "válaszolnom". Én csak hagytam magam. Ültem a széken. Illetve úgy éreztem mindjárt eldőlök. Nem gondolkoztam. Nem is tudtam volna. Teljesen lerészegedtünk.Mind a ketten. Egy pillanatra meg is szédültem. Brittany illata teljesen más volt mint Allié,nem olyan lágy és finom.Inkább erős és gyilkos. Olyan amiért a legtöbb pasi gyilkolt volna. Egy kevés ideig úgy éreztem szerencsés vagyok,hogy egy ilyen lánnyal vagyok akkor.  Mikor a hajamba túrt akkor pattant ki a szemem. Ez nem az a lány aki nekem kell és akit ...szeretek.
-Harry!-lökött meg erőszakosan Jake aki a legközelebb ült hozzám. Feleszméltem és ellöktem magamtól Brittanyt aki meglepődve bámult rám. Kikerekedett kék szemei nem tudták most mit is kéne tennie. Én a jó barátom felé fordultam aki szúrós pillantásokat intézett felém. Ilyen esetben örült volna a részeg boldogságomnak ,de most könyörtelenül bánt velem.Mintha valami rosszat tettem volna. Kérdőn néztem rá,mire ő a pultos lány felé nézett mogorván majd hüvelykujjával maga mögé bökött. Hátranéztem. A tömegben senkit nem láttam. Mindenki a pulthoz várt. Nem tudom ki volt ott ,de hirtelen elfogott a bűntudat.
-Jake!Ki volt ott?-kérdeztem gyorsan .
-Az a lány....aztán elrohant.-mutatott a tömeg felé. Szemeim elkerekedtek. Biztos nem Alli volt. Reménykedtem benne ,hogy Jake csak rosszul lásson.
-Én azt hiszem ..jobb ha visszamegyek Dave-hez.-hajtotta le a fejét Brittany és beturakodott a tömegbe. Dave?! hirtelen kijózanodtam. Dave Brittany barátja és az a lány akit nem ismert az Alli volt. ...Vagy lehet hogy mégsem? Hisz Alli biztos nem jönne el egy sima ingben meg egy farmerban. Akkor ugrott be... azt mondtam neki ,hogy nekem tetszene ha ingben jönne. Meg kell keresnem!

                                                                                                                                       Taylor H.

4 megjegyzés:

  1. Juuuuuuuuj! Már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon orulunk:) es az igazat megvallva en is kivancsi vagyok hogy Lia mit hoz ki belole :D -Noemi

      Törlés
  2. Gyerunk Lia en mar varom az uj reszt:D izgalmas resz lett noemi gratula:)

    VálaszTörlés