2013. július 29., hétfő

28. Rész Ha veszteni akarsz




Not afraid


Harry Styles
 -Megyek!-ordítja a kerítésen belülről Poppy mikor megnyomtam a kapu csengőt. Egy pillanatra Allire nézek aki egy mély lélegzetet vesz. Mégis csak izgul. Épp egy puszit nyomtam a feje tetejére mikor a kapu kinyílt és Poppy csodálkozó mosolyába ütköztünk.Pislogott párat ránk hatalmas barna szemeivel, mintha nem ismerne minket. Csak akkor reagált mikor Stan mögé ugrott ,hogy köszöntsön minket.-Sziasztok.-mosolyogva ölelte meg először Allit majd engem. Karjával mutatta ,hogy menjünk beljebb. Mikor elsétáltam mellette Poppy egy picit megbökte a karom.-Ti együtt vagytok?-kérdezte kicsit érdekes arckifejezéssel.
-Úgy tűnik.-mosolyogtam erőteljesen és a derekánál magamhoz húztam a szőke hajú barátnőmet,aki mindezek hatására kuncogni kezdett.
      A barna hajú lány karon fogta Allit és mosolyogva vezette hátra ahol a sütögetés folyt,közben egyfolytában kérdésekkel árasztotta el amik mind a kapcsolatunkat célozták meg,de ő nem bánta ,hogy válaszolnia kell mindre. Én mögöttük sétáltam amíg a kis halastóhoz nem értünk,ahol megtaláltam a hintaágyon a barátomat. Jake mindent eláruló arckifejezése rosszat sejtetett. Előre dőlt a hintaágyban és könyökével megtámaszkodott a térdén. Kezével elmutogatott egy női alakot ami nekem egyenes célzás volt.
-Stan ,elmondtad neki?!-fordultam meg és letámadtam a szőkés barna hajú srácot aki szégyenlősen lehuppant Jake mellé.
-Muszáj volt valakinek.-nevetett kínjába. Megtöröltem az arcomat,de legalább azt elkönyvelhettem magamban ,hogy nem csak én gondolom úgy ,hogy Allinek jó alakja van.
-Öreg.Többet soha ne gyere be a hálószobámba.-mondtam miközben leültem velük szembe a székre és miután Stan biccentett egyet a halastóra néztem. Poppyék aranyhalai összevissza úszkáltak,ami eszembe juttatta ,hogy meg kéne keresnem Alli-t. A térdemre támaszkodva felálltam a kényelmes székből és a barátaimra néztem.-Kik vannak itt?-az udvar felé böktem ,mire Jake egy kacér mosollyal rám pillantott a napszemüvege mögül-amit nem tudom ,hogy mért hordott hisz már ősz van.
-Majd meglátod.-állt fel ő is utalva arra ,hogy menjünk hátra.
         Ahogy közeledtünk a sütögető társasághoz egyre hangosabb lett a zene és a beszélgetések moraja. Ahogy látótávolságba értünk mindenki hangosan kezdte ordítani a nevem. Ismerős volt a társaság szinte mindenkit ismertem. Intettem egyet köszönésképp . Sosem voltam az a fajta aki mindenkihez odamegy puszit adni vagy kezet fogni. Szememmel végig futottam az embereken,mikor megláttam valakit. Valakit akit túlságosan is ismertem. Nyeltem egyet majd Jake-re néztem aki szemmel láthatóan észrevette ,hogy kiszúrtam őt.
-Mit keres itt?-kérdeztem furcsa hanglejtéssel mintha félni valóm lenne tőle.
-Poppy elhívta. Nem tudta ,hogy együtt vagy Allivel.-vont vállat majd az elsőre említett személyre nézett. Ő is pont akkor nézett ránk. Megfogta Alli kezét-gondolom mondta neki ,hogy most egy kicsit elmegy- majd felénk vette az irányt.
        -Mit keres itt?!-kérdeztem gorombán.
-Harry kérlek ne haragudj.Nem tudtam ,hogy ilyen jóba lettetek az aranyoskámmal.-mosolygott kedvesen az "aranyoskám " szó alatt.-Én tényleg csak jót akartam neked.-mondta keserédes szájízzel.
-Ugyan .Semmi baj.-öleltem meg biztatásképp. Poppy már olyan volt nekem mintha a húgom lenne. Régóta ismerjük egymást és ez meg is látszik rajtunk. Tudom ,hogy tényleg csak jót akart.De ez esetben  kicsit összezavart. Nem.Nem változtak meg az érzéseim Alli iránt. Sőt. Csak még biztosabb vagyok benne ,hogy őt szeretem, de nem akartam ,hogy megjelenjen Mary. Nem akarom ,hogy beszéljen a barátnőmmel a régi kapcsolatunkról.
-Na jó ezt rendezzétek le.-mondta Stan unottan és Jake vállára téve a kezét mentek oda a sütögető társasághoz akiknek mind nyárs volt a kezükben. Néztem ahogy elsétálnak mellőlünk a fiúk,majd visszafordultam Poppyhoz aki sötét barna szemeivel pislogott felém.
-Tényleg nem akartam.-mondta kétségbe esetten.
-Semmi gond,Po.-mosolyogtam rá majd magamhoz húztam és a tűz felé fordítottam.-Nem gáz. Ha megszólít akkor beszélek vele pár szót,de nem hiszem ,hogy különösebb figyelmet fordítok rá.-mondtam unottan.
-Rendben.-mosolygott a barna fonott hajú lány.
     Ahogy álltunk a sötétben jó pár méterrel arrébb a tűztől ,láttam Alli alakját ahogy mosolyogva válaszol pár kérdésre amit esetleg kérdeznek tőle vagy épp beszélgetésbe elegyedik valakivel.
-Nagyon bírom Allit.-mosolygott Poppy a mellkasánál keresztbe font karokkal.
-Szeretem őt.-nyögtem ki hirtelen mire a mellettem álló lány felém kapta a fejét.
-Jól hallottam?!-nevetett és az egyik kezét a vállamra tette.-Mr. csajozógép szerelmes lett?-lehajtottam a fejem és csak mosolyogtam. Fekete dzsekim zsebébe tettem a kezem.
-Lelepleztem magam.-mosolyogtam bájosan a mellettem álló lányra.
-Igazából tetszik a Szerelmes Styles. Jól áll neked.-mosolygott ő is és Allire nézett aki épp közeledett felénk.
-Sokáig fogod még látni.-mondtam halkan miközben magamhoz rántottam a szőke hajú lányt.


       A kis ház alatt ültünk. A hatalmas asztalnál szinte mindenki elfért. Mivel szék már nem volt olyan sok ,így voltak akik elhozták a padot a kert végéből és arra ültek rá. Alli is oda akart ülni,hisz neki sem jutott már szék,de én megakadályoztam ezt a tervét. Magamhoz rántottam és leültettem az ölembe. Sokan ránk figyeltek,de csak mosolyogtak a kis akciónkon ahogy Alli hátraborulva a mellkasomra ,csókolt meg. Most kicsit félénkebb volt mint amilyen máskor szokott lenni. Gondolom zavarba érezte magát ,hogy ennyi ember előtt kell megcsókolnia. "Csatánkat" egy meglehetősen kellemetlen, erőltetett köhögés szakította félbe. Alli elhúzódott tőlem majd visszafordult az asztal felé. Én a hasánál fogva magamhoz szorítottam. Államat a vállára tettem,így figyeltem a többieket akik csöndben ültek és félve pillantottak Maryre aki majdnem szembe ült velünk. Én is megmerészeltem felé egy pillantást ,de meg is bántam. Mintha ettől a pillantástól csillogni kezdtek volna kék szemei . Mintha valamiféle reményt ébresztettem volna benne. Mióta itt vagyok nem szóltam hozzá és ez gondolom számára és számomra is kínos volt. Nem beszélve Alliről aki ebből semmit nem értett. Nem ,egyelőre nem akarom ,hogy megtudja.
Valahogy meg kellett törnöm azt a csöndet ami rátelepedett az egész társaságra és csak a zene és a fa pattogása a tűzben adott egy kis hangot.
-Szóval. Hogy vagy Mary?-kérdeztem mosolyogva . Alli összekulcsolta az egyik kezünket ezzel is jelezve ,hogy köszöni ,hogy én voltam aki megtörte ezt a kínos helyzetet. Ahogy a szőkés barna hajú lányra pillantottam láttam a szemében a zavarodottságot.
-Jól.-válaszolt halkan majd az asztalra pillantott. Látszott az arcán ,hogy gondolkozik.-És te hogy vagy?-kérdezett vissza mosolyogva-már amennyire sikerült ennek a látszatát keltenie.
-Remekül.-tekintetemet Allire vittem akivel összeakadt a tekintetünk. Mindenki látja ,hogy mitől vagyok boldog . Alli az egyetlen boldogságom.
-Örülök.-mondta kissé gúnyos hanglejtésben Mary . Láttam ahogy Po könyökével oldalba vágja a lányt aki értetlenül nézett vissza rá. Furcsa volt. Mintha még ...érezne valamit?!


        -Skacok.-állt fel Jake közben a kezét összesúrolva.-Póker?-Szinte mindenki egy öntetileg belement. Akik nem szerettek volna játszani azok meg csak simán nézték ahogy mi játszunk. Mint például Alli .
Még nagyjából a pókerezésünk elején Stan aki Jake mellett ült -és nem játszott- felállt és egy biccentéssel hívta Allit beszélgetni. Felvontam a szemöldököm,de nem igazán foglalkoztam vele.
-Mindjárt jövök vissza.-Felállt az ölemből.
-Kapok egy puszit?-könyörögtem boci szemekkel. Megfordult és ujjával megmutatta ,hogy az arcomra fogja adni. Épp mikor adta volna a puszit elfordítottam a fejem és egy gyors mégis határozott csók lett belőle. Mikor Alli eltávolodott megsimította az arcomat majd elindult . Sapkámat levettem majd megigazítva azt visszaraktam a fejemre -mint mindig- fordítva. Néztem ahogy Alli odalép Stan mellé majd kilépve a kis ház alól elindulnak a tűz felé.Gondolom csak bocsánatot akar kérni a mai nap miatt.
       Jól álltam. Jó kártyáim voltak. És most is nálam volt a legtöbb zseton.
-Add fel Adams.-mosolyogtam miközben ő próbálta leplezni aggódó szemeit a napszemüvegével.
-Most nem fogod elvinni a pénzem,te szemét.-mosolygott csábos mosolyával,de én már eléggé ismertem ahhoz hogy tudjam nagy bajban van.Egy két körig még kihúzta mikor bedobta a lapjait, így rám hagyta a zsetonokat. Nyertem. Újból.Arcomon hatalmas mosoly terül el mikor begyűjtöm a játékban szerzett "pénzt".
-Ki játszik a következő körben?-kérdeztem körültekintve az asztalnál,de megint csak ugyanazok az arcok nyújtották a kezüket ,hogy visszavághassanak,ám egyszer csak a Poppy melletti lány felnyújtotta a kezét.
-Beszállok.-arcán kacér mosoly jelent meg amivel engem célzott meg.
-Ha veszteni akarsz.-vontam vállat majd megkevertem a paklit és mindenkinek osztottam lapot.
       Körbe néztem az asztalnál ülő embereken. Mindenkin látszott ,hogy nem biztos magában. Micheal-en konkrétan látszott ,hogy idegeskedik a lapjai miatt. A zsetonjaimhoz nyúltam.
-All in.-az összes zsetonom bedobom középre ezzel egy időbe szinte mindenki bedobja a lapját.
-Hihetetlen vagy.-vágja hozzám a szavakat Josh. Megvontam a vállam és már húztam is volna magamhoz a nyereményem mikor Mary egy erőltetett köhögéssel hívta magára a figyelmet.
-Én még játszok.-emeli fejmagasságba a lapjait. Felvonom a szemöldököm.
-Hidd el ,hogy én nyerek.
-Meglátjuk.-néz a lapjaira amiket lassan fejjel lefelé az asztalra csúsztat.Majd ő is beadja az összes zsetonját.
   
  Az izgalom az egekben szárnyal mikor Adams felfelé fordítja a kártyákat amik megmutatják majd ki is fog nyerni, amikor Alli visszajön a kis házba egy halvány mosollyal az arcán és engem céloz meg gyönyörű zöldeskék szemeivel. A mosoly szét terül az arcomon,ahogy látom felém megtett lépteit.
-Szia .-suttogja a fülembe mikor hátulról rám akaszkodik.
-Szia gyönyörűm.-köszönök vissza neki és felé fordítom a fejem .Már nem érdekel ,hogy nyerek vagy sem.
-Nem is tudtam ,hogy egy ilyen póker mesterrel járok.-kuncog és karjait a nyakam mellett elvezeti és a mellkasomnál állapodnak meg.
-Sok mindent nem tudsz még rólam.-suttogom miközben látom ,hogy milyen csillogó szemekkel nézi a játszmánkat.
-Szeretném a többi oldaladat is megismerni majd.-mosolyog halványan és a vállamra hajtja a fejét.
-Kezdhetnénk most is.-mosolygok. A lapjaimat bedobom az asztal közepére és megfordulok a széken ,hogy szembe legyek Allivel.
-Mit csinálsz?-kérdezi félig nevetve,félig meglepődve.
-Bemutatlak az ajkaimnak.-állok fel így magasabb leszek nála és fel kell néznie rám.
-Azt hiszem velük már találkoztam.-mosolyog és az alsó ajkába harap.
A széket amin eddig ültem arrébb tolom és összekulcsolt kézzel húzom magam után Allit.
-Harry!A póker!-ordít utánam Jake. Hallom hangjában az idegességet ami az elviharzásunk miatt van. Nem érdekelnek. Allivel karok lenni. Éreztetni vele,hogy szeretem.
-Nem érdekel.-hadonászok a kezemmel miközben magamhoz húzom a barátnőm és egyenesen a tűz melletti kis nyugágyat célzom meg magunknak. Mikor Allit belefektetem és fölé hajolok ,hogy csókjaimmal árasszam el még hallom ahogy Jake elordítja magát.
-Nem hiszem el !Megint ő nyert!-mosoly húzódik a számra. Több szempontból is nyertes vagyok ,de nincs időm gondolkozni ,mert Alli beletúr a hajamba és a nyakamba kapaszkodik,így elveszi az eszem.

Taylor H.      


   

5 megjegyzés:

  1. úristen ez valami fantasztikus lett!:D

    VálaszTörlés
  2. Hat ez biztos hogy az egyik kedvenc reszem :* Ngayon jo lett gyorsan kovit ~Heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok,hogy tetszik es koszonom szepen. Hamarosan jon a kovetkezo resz;) - Taylor

      Törlés